cheescake yoghurt ?

hellu allihoppa.
jag har inte skrivit alls mycker här på bloggen det senaste, det ska bli bättre.
idag så har jag varit och dansat efter att fillan och lisa hade gått hem.
just nu har jag svin ont i magen och sitter med ett av mammas hjärtan som hon har köpt.
man knäpper på dom så blir dom varma i en halvtimme, brabra.
imorgon så ska jag dansa hela dagen.
och vet ni vad jag har sett,  små yoghurts som smakar smörkola och en annan som smakar jordgubbs cheesecake.
dom finns på konsum mittimot danshuset, alltså där jag dansar, så jag ska nog testa en imorgon ;)

imorgon när jag kommer hem så ska jag svara på alla frågor jag har missat på senaste tiden.
ha det bra så länge,
see u :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0