do you rock?

OFCOURSE YOU DO !

ni har väl inte missat att EF och disney channels nya film camp rock har saker på gång ?
på reunion party så är det förhands visning på filmen och om du går inte på EF´s hemsida och klickar på camp rock bilden så kommer du till den här sidan.
här kan du tävla om en resa med EF till torquay med på star camp och ett camp rock kit !
åhh, vad roligt !!
jag kollade faktiskt själv på det flera gånger.
jag älskar att sjunga och dansa och tänk att få hålla på med det + lära sig ett språkbättre, få nya kompisar och komma till ett nytt land.
holy macarony, kan det bli bättre ?

alla regler och mer om priserna hittar du här,
kort så kan jag ju säga att det handlar om att lära sig texten till camp rock´s nya låt we rock,
och fylla i luckorna i texten på så lite tid som möjligt.
jag kan ju inte på stå att jag är något fan av disney channels filmer presic men för er som gör det så borde ju det här vara en piece of cake.
så gå in och ge det ett försök !
lycka till ;)



Kommentarer
Postat av: Michelle

hejhej Naomi, frågor om EF det bara väller in..



1. Jag ska åka till Malta nästa sommar (junior) och jag undrar ifall man har hemlängtan finns det ledare typ som man kan prata med då?



Jag läser din blogg varje dag!

2008-09-06 @ 00:38:23
Postat av: Pamela Quatresi

Hejsan Naomi! Jag är en orolig mamma som har problem. Jag hoppas du kan hjälpa mig. Min 13 dotter vill fara till Malta nästa sommar! Vågar jag släppa henne iväg med en kompis? Kan hon komma hem ifall hon vill? Tack på förhand!



/ Pamela Quatresi 25 år gammal



Jag beundrar verkligen dag, jag läser din blogg varje dag och du gör ett starkt jobb. Med alla skolarbeten måste det vara hårt! Du gör ett riktigt bra jobb.



Jag jobbar på en tidning och har publicerat lite om din blogg i tidningen. Hoppas det var okej.

Det var just om språkrese bloggar!

2008-09-06 @ 00:43:53
Postat av: SAga

är det mycket brottsligt på malta? tappade du något eller blev nåt stulet?

2008-09-06 @ 11:31:40
Postat av: Anonym

vad använder man ef medlemskoret till?

2008-09-06 @ 11:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0