frågor & svar

hur blev du crew?
svar -
det hela började en vacker dag i malta,
haha, man så var det faktiskt.
när vi utvärderade språkresan så tipsade våran ledare om ef crew och gav och några anmälnings formulär som hon skulle lämna in till ef,, och jag kom med och blev ef crew eller vad man ska säga.
det är ingen idé att vara med om man inte tänker satsa.
men jag har delat ut flygblad på stan 3 gånger och satt upp massa lappar med mera :)

Hej! Bodde du på hotellet i Buggiba?
Tror vi va där samtidigt.
svar -
när jag åkte till malta, st pauls bay så bodde jag på global villaget i buggiba :)
så då var vi antagligen där samtidigt, visst var det underbart
!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0