frågor & svar

Åker man buss till skolan på Malta? Eller går man?
svar - det beror på vart i malta du åker på språkresa, i st pauls bay, där jag var.
så åkte vi buss till skolan.
men jag ska kolla med ef vad som gäller på dom andra kurstorterna på malta.


Mellanlandar man i frankfurt när man åker till Malta?
Finns det något att äta?
svar -
japp, när man åker till malta så mellan landar man i frankfurt.
självklart så finns det saker att äta.
frankfurt är en jätte stor flygplats som man lätt kan uppbehålla sig på i några timmar.
bland annat så finns det ett starbucks ;)
när jag åkte hem från malta så tog jag och min syster varsin - ice coffe - på starbucks och trodde att det skulle vara som kaffe cooler från 7eleven om ni vet vad det är,
men det var ljumet kaffe med is bitar i,,, 
det var inte gott :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det svårt att hitta och veta vilken buss man ska ta och det?

2008-09-07 @ 18:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0