i´m beyond retro

hejhej allihoppa,

jag har en grymmt  dålig vecka,
3 prov imorgon, 1 på onsdag  och 1 på tisdag.
dans imorgon, orienterings dag på torsdag och dans + att min klass ska ha ett disco på fredag.
holy macarony.
i´m a busy woman.
haha, fy alltså.
ientligen så skulle jag ta igen en av danserna jag missade i lördags idag men jag har så svinigt ont i halsen så jag kan inte.
inte så bra att bli sjuk (igen), med tanke på den kommande veckan.
önska mig lycka till ;)


btw, jag älskar second hand affären beyond retro, jag har längat efter att få gå in i den.
jag skulle seriöst kunna uppbehålla mig i en hel dag där inne,
den är helt underbar, den här gången så köpte jag bara ett linne.
men nästa gång jag är i stockholm,
ojoj ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0