i´m crew.




kolla vad jag fick hem idag !
en ef crew tjocktröja med en jätte mysig luva.
den har super skönt material och en crew logga på bröstet och på ryggen, nice ;)
du som är med i ef crew kan sammla ihop 250 poäng och byta ut dom mot en munktröja och ett ipod skydd.
för övrigt så har jag på mig gråa jeans från cheap monday och svart tröja från gina tricot.
lägg märke till det blåa ef armbandet som jag fick i torquay ;)

btw, om du gillar bloggen och känner att du har fått svar/hjälp av den så får du gärna uppge mitt namn när du bokar din resa.
om du redan har bokat din resa så kan du bara ringa/maila till ef och säga att jag tipsade dig.
då får jag poäng som jag sedan kan byta in till olika priser.
det skulle vara super gulligt om ni ville göra det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0