imorgon vid den här tiden så...

tjenare,
imorgon så smäller det !!!
EF REUNION PARTY !!
oho, det kommer att bli helt bäst.
så imorgon så går jag upp klockan 6 och sätter mig i bilen för att åka upp till stockholm.
mamma ska åka med mig, och vi får inte checka in på vårat hotell för än klockan 3 så förhoppnings vis så hinner vi kolla runt lite på stan innan, och gå på ben&jerry´s glasscafé !
det har jag sett framimot ;)
sen klockan 18:00 så börjar reunion partyt på fryshuset,
som jag har sagt innan så kommer jag att börja gråta när jag träffar mina bloody swedes igen <3

det kommer förmodligen att finnas trådlöst internet på hotellet men om inte, så vet ni vart jag har tagit vägen ;)

see u :*

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag vill också dit!

2008-09-26 @ 19:17:25
URL: http://felicitybyfelicia.devote.se
Postat av: Anonym

när du var på malta kunde man då gå in på internet på hotellet?

2008-09-26 @ 21:57:18
Postat av: Anonym

när du var på malta kunde man då gå in på internet på hotellet?

2008-09-26 @ 21:57:29
Postat av: Anna

Hejhej :)

Jag ska nämligen få åka till Torquay i sommar!! Sommaren 09 då! Och jag undrar på planet på vägen dit får man mat? På flygplatsen tar ef ledarna emot en? Är det jobbigt att åka fem timmar från London till Torquay? Hur är ef's egna discon? :) Och får man vara ute sent på kvällarna? Och sista frågan hihi, hur mycket spenderar man per vecka ungefär? :p

2008-09-26 @ 22:04:49
URL: http://prepared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0