reunion party !

woho :D

att träffa alla, särskilt mina favorit tjejer the bloody swedes, var helt underbart.
när dom kom springades mot mig och kramades och jag höll på att rammla omkull.
så fruktansvärt underbar, efter alla dessa månader ifrån varandra, okej 2 och en halv men endå.
inne på discot så träffade vi några mer från språkresan, och en ledaren som höll i discona på malta när jag var där förra året var där.
vi gjorde ef dansen till rock this party låten.
man kunnde dansa dansmatta, dansa, eller bara sitta och prata i ett hörn.
det var så kul att se alla som blev så glada över att se varandra igen.
men på ett sett så var det väldigt sorgligt också, för vissa personer kommer jag förmodligen aldrig mer att träffa.
the bloody swedes kommer jag träffa igen, det vet jag,
men dom jag inte var med lika mycket men som det endå var jätte kul att träffa, dom kanske jag aldrig mer träffar.
så på något sett så blir det som ett slags avslut på språkresan.
ett avslut fullt med dans,kramar, minnen och underbara människor.

   





ps, tyvärr så tog jag med mig fel minneskort, med plats för 6 bilder, men jag lägger ut bilderna på bilddagboken med.

Kommentarer
Postat av: sanna

åh gud vad roligt jag vill också gå på reunion! haha!

2008-09-28 @ 18:32:18
Postat av: Viktoria

Haha, Rebecka och Linda i bakgrunden på 1a bilden x)

2008-10-08 @ 20:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0