makaroner

en helt konstig grej,,
det enda jag har varit sugen på när jag har varit sjuk är makaroner.
makaroner, tonfisk och majs.
min favorit rätt nu för tiden.
hahahha,
    en av våra lärare i torquay försökte säga makaroner och köttbullar en gång.
     det gick inte så bra,,,

på tal om en annan makaron.
visst ser franska macarons goda ut?
nu när jag har varit sjuk så har jag läst massa gammla tidningar.
visste ni till exempel  att mode 2006 stora inspiration var macarons?
ni som ska på språkresa till frankrike måste ju bara testa dom !
dom finns iallafall i massa pastelliga färger och ser helt underbara ut,
hoppas bara att dom är goda också...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0