frågor & svar

kan du inte skriva ett inlägg om din familj typ
svar -
okej, nu har jag fått den här frågan 3 gånger på en vecka, och det kan jag väl göra någon dag,
men varför?

när du var på malta kunde man då gå in på internet på hotellet?
svar -
yes, eller några datorer man kunnde hyra fanns där i lobbyn.
jag vet inte om det fanns trådlöst om det är det du menar.
sen nerför gatan på väg till centrum så fanns det ett jätte bra billigt internet café.

Hejhej :)
Jag ska nämligen få åka till Torquay i sommar!! Sommaren 09 då! Och jag undrar på planet på vägen dit får man mat? På flygplatsen tar ef ledarna emot en? Är det jobbigt att åka fem timmar från London till Torquay? Hur är ef's egna discon? :) Och får man vara ute sent på kvällarna? Och sista frågan hihi, hur mycket spenderar man per vecka ungefär? :p
svar -
vad kul att du ska till torquay !
på planet får man inte mat, efter som att det inte tar så långt tid att åka till england.
ef ledarna tar alltid imot dig på flygplatsen och ledarna tar hand om dig hela resan.
asså jobbigt är det ju inte, kanske lite segt med 5 timmar men det är ett bra sätt att prata lite med folk innan resan och kanske sova eller något.
ef´s discon är grymma !!
seriöst dom är så himmla roliga !!
runt klockan 11 måste man vara hemma på kvällarna.
det beror ju på hur mycket man tänker köpa, kläder och sånt.
men mellan 1000 - 1500 i veckan, om man inte planerar att äta ute hela tiden och köpa en ny garderob ;)

hur gammal är du?
svar -
jag är 14 år, alltså född 94 :)

alltså du har så cool stil, var köper du dina kläder?
kan inte du ta kort på din garderob?
svar -
tack så väldigt mycket :)
jadu, jag köper kläder från lite överallt.
aldrig några dyra kläder, nejnej, men jag kan skriva ett bättre inlägg om det snart.
och kort på min garderob,, jaa, men då måste jag städa den lite ;)





Kommentarer
Postat av: sanna

ja men det är intressant att veta om din familj! Du har aldrig skrivit om din familj!

2008-09-28 @ 22:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0