pink,ponys and puppies

min mamma köpte hem några tidningar till mig i veckan när jag var sjuk,
bland annat dv mode, sveriges enda tidning med bara mode.
förut så läste jag
modette, nu för jag nöja mig med hemsidan.
dv mode var iallafall riktigt bra, tyvärr kommer den bara ut 4 gånger om året, varje årstid.

det stog bland annat om kira plastinina, en snart 16 åring från ryssland som har ett eget märke.
hon går i skolan samtidigt som hon är chefs designer för sitt märke som är döpt efter henne, kira plastinina.
nu håller hon på att lansera sina butiker i usa, som planerar att vara 31 st om några år.
hon har många butiker i ryssland och ukraina.
och planerar att lansera sig själv över hela världen.
hennes pappa är mulitmiljonär och äger rysslands största jucie/mjölk företag.
så han har alltså "gett" henne sitt märke.
hennes kläder är rosa,vita och mycket tyll och detaljer.
hon älsar färgen rosa,hund valpar och ponnyer.
och hon betalade paris hilton för 2 miljoner för att hon skulle gå en visning för henne.
själv tycker jag inte att hennes kläder är särskilt snygga, menmen, smaken är delad ;)
vad tycker ni om hennes kläder?

men det endå lite coolt, och specielt att hon är så ung och har ett eget märke.
något sånt skulle jag vlija jobba med när jag blir äldre.
fast det är ju grymmt svårt att lyckas i den branschen, iallafall att försörja sig på det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0