måndagar, första dagen på veckan

TJENARE :D

jag har testat att ändra stilmall på bloggen med det funkar inte, så det är förmodligen något fel på själva bloggen.
men jag hoppas att ni håller ut tills att det är fixat, vilket jag hoppas är snart.

idag har jag bara gått i skolan, vi har typ 100 läxor,
alla säger ju att 8 kommer att vara det svåraste året så det kanske stämmer.
och det har blivit jätte kallt, så nu måste man ha på sig massa tröjor, mysigt.

and btw, det nästa helg är det reunion. aaaahhhh!!!
det kommer att bli sjukt kul

nu ska jag gå och göra mina helvetes läxor, haha, (jag hatar dom !!)
och sen dra och dansa, yes, det blir 6 gånger den här veckan.
i löööv it ;)

see u :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0