3 frågor

Oj, vad är det där? Ska alla som åker på språkresa göra det? Även om man ska till england och bo i värdfamilj? :S snälla svara!
svar -
nope, om man ska till usa i 4 veckor och bo hos värdfamilj så får man fylla i det här formuläret på datorn. mest som en rolig grej för värdfamiljen att läsa alltså :)

Hejhej! Jag ska på språkresa till StPaulsbay i sommar(juniorkurs) och jag undrar hur man bloggar och laddar upp bilder näärman e där nere?
svar -
internet café is the only answer.
det fanns ett jätte bra,billigt internet café precis nedanför global village i st pauls bay.

nu till min fråga, när drar mötena igång? du vet möten som blir av innan man åker på språkresa.
svar -
information om informations mötena innan språkresan kommer snart, i maj någon gång brukar dom dra igång.
du skrev att du skulle till usa, vart någonstanns ska du?
jag ska ju nämligen också dit i sommar :)




3 frågor is about what I can handle right now, hahha.
jag ska dra iväg på en extra lång drama lektion,
see yaa ;;;;)

Kommentarer
Postat av: diana

hej! jag ska oxå till california, fast jag åker med sts =) vi kanske syns ändå ;p

2009-04-30 @ 22:59:48
Postat av: alishia

Hej!

jag har en liten fråga :)

hur mycket fickpengar rekomenderar du till 3 veckor språkresa till malta, st. pauls bay??

det låter så mycket när dom rekomenderar 1500 kr per vecka :>



:D <3

2009-06-06 @ 16:03:34
URL: http://musikmedicin.blogspot.com
Postat av: alishia

kasnke om du hinner, kan du adda mig på : [email protected] :)

2009-06-06 @ 16:05:11
URL: http://musikmedicin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0