agenda 21 dag

holy macarony vad varmt det är där ute,.
jag smälter ju nästan när jag står ute på altanen och gör iordning poolen.
vaaaaaaaaaaaaarrmmmmmmttttt.
men jag är ju iallafall nära vattnet om man ska se det från den ljusa sidan ;)
vi har ju agenda 21 dag i skolan och ska på valfritt sätt sammla ihop 100 kr att ge till en by i indien.
ska ni till någon eld idag då för att fira valborg?
jag och lisa ska nog kolla oss runt lite, alla andra är ju på konfa läger.
så vi är nästan helt ensama ;''''(
innan dess så ska vi iallafall grilla.
men jag har ju poolen som väntar på att bli rengjord även om jag har tagit upp snart ett ton löv känns det som och skottkärran är överfull så är det lite kvar, sen ska det dammsugas och alla värden ska vara bra.
det kommer nog att ta sig lilla tid.
men jag tar min vatten flaska och beger mig ut,
men det är som sagt skönt väder, så ut och njut av det så fort ni kan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0