back

jag lever.
om någon nu trodde något annat.
det har där emot varit ganska dött på bloggen dom senaste dagarna.
i början känndes det ganska skönt att slippa tänka på att uppdatera, om statistiken var högre eller lägre än igår eller om någon hade lämnat en taskig kommentar. om man verkligen inte känner för att göra något, och kan låta bli utan allt för stora konsekvenser ett litet tag så tycker jag att man ska göra det, så det gjorde jag. men dom senaste dagarna så måste jag erkänna att jag har haft lite panik för att jag inte har uppdaterat. jag har gått och tänkt på inlägg jag ska skriva men så har det aldrig blivit av riktigt, men allt som allt - så saknade jag det faktiskt lite. så jag bestämmde mig för att sno till mig en data fast en att jordan och jáel vill att jag ska hjälpa till att plocka undan maten.
så here i am, varesig ni vill det eller inte, hahhaha.
så som svar på varför jag inte har skrivit vet jag inte vad jag ska säga riktigt..
har jag en bra ursäkt? nej
har det hänt något? inget som är värt att nämna
har jag tröttnat på att blogga? no way



Kommentarer
Postat av: Anonym

BRAAAAAAAA!!! mer uppdatering! =D din blogg är så sjukt bra =)

2009-04-15 @ 18:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0