dikter

du var så het och sexig när du skratta,
så att jag inte kunnde fatta
när du bara stog där och log, och jag nästan dog.
av  din otroligt stora charm, blev jag alldeles varm i hela min kropp.
och jag gjorde ett glädjehopp
när jag såg dig för första gången så blev jag som fången i ditt grepp att jag nästan blev knäpp.
jag blev full av sorg när jag förstod att du inte var från göteborg.

made by daniel med tanke på josefin
(
hahahhah



maxi - vem var det som uppfann ute dasset?
10 barn och en toalett.
hahha.

alla kollar på varanndra,
daniel - jag fattar inte.

maxi - nej, det blev fel.
alla -  HAAHAAHHAHA!!!!!

(det rätta var, vem var det som uppfann steppdansen....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0