fredag

dålig bloggning igår, eller dålig och dålig, ingen bloggning alls.
jag har ingen bra ursäkt så jag tänker inte hitta på någon :)
hahha, shit vad brutal jag är, haha, men det är bra, raka puckar ;)
idag slutade jag iallafall 11:50 efter att ha suttit och lyssnat på massa redovisningar.
teknikveckans sista dag alltså, det gick väl hyfsat bra, roligt hade vi iallafall.
och nästa vecka så är det loooooovvvv, så skönt.
sen så är det 3 dagar i skolan innan jag åker bort med familjen i en vecka till lanzarote,
det ska ju inte bli helt oskönt heller om man säger så ;)
jag har gett mig själv 20 minuter att inte göra någonting på och sen så ska jag ge mig in i djungeln,,
med andra ord mitt rum, jag ska ta en före och efter bild om jag hittar kameran.
idag har jag inga planer inför kvällen så det kommer antaligen sluta med att jag kollar på bridget jones ensam i mitt rum.
det var så längse sen nu, hahah, men vi hörs pumpkins ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0