onsdag

jag städar mitt rum extra fint för att någon snubbe ska komma och värdera det imorgon.
jag frågar inte utan bara gör som jag blir tillsagd.
okej, städar lite extra kanske var att ta i, städar rättare sagt.
nu tänker väl ni, blir hennes rum aldrig helt städat?
jo, ibland, men jag har en tendens att stöka ner det igen på några timmar.
särskilt på morgonen och jag inte vet vad jag ska ha på mig, inte undra på att folk inte visste att jag faktiskt hade fotöljer förut.
njaaa,hhaha, men när gör jag som jag blir tillsagd egentligen?
men nu ska det iallafall bli städat, jag har tjatat på mamma att vi ska åka till ikea imorgon men nejnej.
inget mer till rummet innan vi eventuellt bygger ut och jag byter rum.
jag som hade hoppats på en ny lampa, en jätte fin wannabe kristall krona hade blivit jätte fin inne i mitt rum.
och en klädhäst efter som att mamma snodde min gammla, som egentligen var en sänggavel.
och en verktygs låda som skulle funka finemang som sminklåda.
och en fond vägg, och rosor som inte vissnar, röda stora fina. och godis till mina skålar.
jag brukar till och med färgmatcha dom när jag köpte till skålarna när jag först köpte dom, hahha, men småsyskon och hungriga kompisar så kan ni ju gissa hur länge dom godisfyllda krukorna var fyllda med godis.
nu är det bara krukorna kvar.
ingen mer skola den här veckan iallafall, imorgon ska vi få ihop 100 kr på valfritt sätt och skänka till barnen i indien.
efter som att jag har sämsta släkten ever att vara med på jobbet i (men dom är bra på många andra saker;),
så får jag väl rensa trädgården eller något. men nästa vecka har jag 6 prov så det kompenserar upp, tro mig.
nu ska jag fortsätta städa,
imorgon ska jag ta igen lite förlorade sömntimmar hade jag tänkt.
;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0