on my way

om några timmar så går jag upp igen och åker till lanzarote.
lite för få timmar i sömn men det får det vara värt,
jag hoppas på fint,varmt härligt väder, att det är underbart där, att vi har kul, att jag blir brun,(och fin om det nu är möjligt) och att planet inte krachar.
haha, nej, jag är faktiskt inte så flygrädd, tycker mest att det är härligt att känna att man är på väg mot något nytt.
där emot så har jag några syskon som är fly-virgins så det ska bli lite spännande, hahah.
nu ska jag måla andra handens naglar röda och sova några timmar.
vi hörs imorgon när vi har kommit fram eller på kvällen om inte annat,
(om inte internet på hotellet krånglar)
puss&kram

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ååh, vad härligt det låter! Ha det nu så bra och sköt om er :)

2009-04-17 @ 11:43:03
Postat av: Anonym

hej! först vill jag säga att jag hoppas din resa tilll lanzarote blev lyckad!



sen nu undrar jag, vad skulle du rekommendera, att åka på språkresa med en kompis eller ensam? jag ska nämligen åka ensam till malta i sommar och är lite smått orolig sådär att jag kommer bli ensam osv. jag antar att jag helt enkelt får vara extra social och framåt då, och det ska jag försöka med! eller har du nåt supertips att dela med dig ? tacK! :)

2009-04-20 @ 21:18:33
Postat av: Anonym

hej! först vill jag säga att jag hoppas din resa tilll lanzarote blev lyckad!



sen nu undrar jag, vad skulle du rekommendera, att åka på språkresa med en kompis eller ensam? jag ska nämligen åka ensam till malta i sommar och är lite smått orolig sådär att jag kommer bli ensam osv. jag antar att jag helt enkelt får vara extra social och framåt då, och det ska jag försöka med! eller har du nåt supertips att dela med dig ? tacK! :)

2009-04-20 @ 21:21:55
Postat av: Anonym

hej! först vill jag säga att jag hoppas din resa tilll lanzarote blev lyckad!



sen nu undrar jag, vad skulle du rekommendera, att åka på språkresa med en kompis eller ensam? jag ska nämligen åka ensam till malta i sommar och är lite smått orolig sådär att jag kommer bli ensam osv. jag antar att jag helt enkelt får vara extra social och framåt då, och det ska jag försöka med! eller har du nåt supertips att dela med dig ? tacK! :)

2009-04-20 @ 21:23:56
Postat av: Anonym

hej! först vill jag säga att jag hoppas din resa tilll lanzarote blev lyckad!



sen nu undrar jag, vad skulle du rekommendera, att åka på språkresa med en kompis eller ensam? jag ska nämligen åka ensam till malta i sommar och är lite smått orolig sådär att jag kommer bli ensam osv. jag antar att jag helt enkelt får vara extra social och framåt då, och det ska jag försöka med! eller har du nåt supertips att dela med dig ? tacK! :)

2009-04-20 @ 21:25:48
Postat av: Anonym

oj, blev nog lite för många kommentarer där ! :p

2009-04-20 @ 21:27:06
Postat av: Amanda!

Du, vart på Malta ska du och när? :) Jag ska nämligen också dit, själv. Jag ska till st Julian's :)

2009-04-22 @ 15:40:28
Postat av: d

heej, hoppas du har det bra där borta!



nu till min fråga, när drar mötena igång? du vet möten som blir av innan man åker på språkresa.



jag bokade min resa förra året i november till usa och jag har inte fått höra något än :/

2009-04-22 @ 17:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0