onsdag

hello fellas.
jag börjar fundera på om det stavas så egentligen, hahha, man vet ju aldrig.
idag hade vi tema dag i skolan, genus och jämnställdhet.
så det kom en kille - manne och föroläste, han har skrivit boken kukbruk, någon som har läst den?
han var bra, roligt, det satt 2 lärare framför mig och linn och skakade av skratt ibland, haha.
det handlade ganska mycket om sex, så när vi sen fick lämna in anonyma frågor någon timme senare som han svarade på så kan ni ju tänka er att det blev iallafall lite skratt. sen så kollade vi på billy elliot, som jag har tyckt varit väldigt bra sen första gången jag såg den och det tycker jag fortfarande.
om jag saknar dansen!!!!!!!!
åh, så mycket.
jáel sitter och tjatar hål i huvudet på mig med att jag inte får sitta vid datorn för att jag inte har städat mitt rum, att det är hennes data gör ju inte saken bättre, haha. nu vll hon ha kvällsmat också och har hittat på en liten sång om det.
mja, jag får väl vara storasysterlig och fixa fram något till dom.
imorgon är sista skoldagen för mig på 1 vecka, för på fredag klockan 5 på morgonen så går jag upp, åker till landvetter och flyger till lanzarote. det ska bli roligt.
men nu ska jag få tyst på jáel och plugga litelite franska.
see ya ;;)

Kommentarer
Postat av: Naomi

hej Naomi, haha känns lite konstig att säga på pga att jag också heter det. haha men jag läste i en tidning från ef språkresor om din blogg och den verkar jätte bra kram! <3

2009-04-16 @ 10:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0