onsdag

tjenare fellas,
GISSA VEM SOM FICK ROLLEN HON VILLE HA PÅ DRAMAT?
mhmmhmhm, sååå himmla kul, jag trodde inte att jag skulle få den.
så jag har ju lite dåligt samvete för att jag missar inte nästa gång men gången efter det för att familjen åker iväg till lanzarote.
det finns ett gym på hotellet och grabbarna i familjen pratar redan om att det är där dom kommer att befinna sig varje morgon, mja kanske ett bra tillfälle att komma i form. min syster ska ju börja springa nu också och jag intalar mig själv att om jag har peppande musik i öronen så springer jag 2 km nemaproblema, eller iallafall att jag orkar hyffsat bra.
jag tror där emot att jag kommer lägga mig ner och dö efter typ 200 meter.
det värsta är att jag är för rädd att testa om det verkligen stämmer, för tänk om det gör det?
hahha, vi får väl se, lite bättre kondis skulle ju inte skada, men om jag längtar tills nästa termin och jag förhoppnings vis kan börja med dansen igen!
direkt efter dramat idag så gick jag ner och mötte rebecka vid tåget, vi bakade cupcakes och lyckades smälta vit choklad så mycket att det blev torra smulor, fast det kanske berodde på vattnet som råkade komma i?
vi blev iallafall helt löjligt mätta på 1 muffins, men dom blev ganska så fina.
pappa och mina bröder skulle åka till farmor och kjell åkes lägenhet och kolla på fotboll, det var tydligen bara dom som hade kanalen och efter som att rebecka bor ganska nära dom så följde vi med.
nu har hon gått och jag sitter här och försöker förstå mig på den här apple datorn, men jag känner mig lite förvirrad.
vi får väl se om jag lyckas få ihop ett till inlägg men det tvivlar jag på, hahha.
kanske borde jag joina grabbarna och kolla på lite fotboll igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0