söndag

hello fellas,
hur mår ni?
jag sitter och äter frukost iallafall, jaa jag vet att det kanske är lite sent för det efter som att klockan är runt 3.
men jag har varit på drama sen imorse så det blev lite fel idag.
imorgon är det som sagt skola, och jag gissar att jag kommer att ha lite att ha igen efter som att jag har varit borta i en vecka. det blir väl treligt, hahha, men vi går bara måndag,tisdag,onsdag i skolan varav bara måndag och tisdag är vanliga skoldagar. idag har jag inga planer, antagligen blir det att göra tråkiga grejer som jag alltid skjuter upp.
typ som att packa upp, städa mitt rum, göra franska läxan, hahah.
roligtroligt, jag kanske ska ut och springa också, det skjuter jag alltid upp efter som att jag inte riktigt vill ha reda på hur dålig kondition jag har, men jordan tvingar la mig snart.
jag sa att jag kanske skulle följa med så hon blir antagligen svin sur om jag inte gör det nu, hahha.
sen så kanske jag får tummen ur och syr lite också, jag har en bild av en tshirt som jag vill ha i huvudet, men jag ska kolla om jag hittar den först i någon affär, mina sy skills är ju sådär, hahha.
så önska mig lycka till så att jag klarar mig åtminstonde halv vägs genom franska läxan ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0