update måndag

1. god morgon ;)
2. yes, vi såg i taket lyser stjärnorna igår, den ar bra och jag grät bara 2 tårar ;)
3. tbs ska ha reunion på torsdag-lördag, och jag kan inte åka, det suger.
4. men jag får se till att göra massa andra saker för att döva smärtan, haha ;)
5. idag är det fint väder, jag och jordan funderar på att åka in till stan...
6. .. men vi får inte göra någonting förens våra rum är städade.
7. ni har börjat kommentera mer och det är såååå roligt!!
8. det är tekniskt sett första dagen på påsklovet !
9. jag måste börja städa alltså, men vi hörs senare pumpkins :*

Kommentarer
Postat av: visornas andan

finns det inte något enda litet sätt som gör det möjligt för dig att åka? (A)

2009-04-06 @ 20:45:55
URL: http://abstraktion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0