onsdag

1 april. inget april skämt mottaget och inget påkommet.
nej, det var det segt med det här året...
och bloggen fyller ju år idag, 1 år närmare bestämmt.
nehepp inget grattis eller tårta när jag vaknade, hahah, det är lungt.
egentligen så borde jag ju vara värsta super bloggaren idag och uppdatera en gång i kvarten,,, minst,.
men nejnej, som med så mycket annat så är jag väl inte riktigt som alla andra där heller ;)
idag har jag klistrat ihop hus och målat det med sand färg (hur bra det nu blev jag jag inte, haha), kommit hem, fixat mellanmål till mig och jordan, lyckats spilla på mina kläder (IGEN!!), sprungit iväg till dramat och nu slutligen kommit hem. det är så himmla skönt att det är ljust ute!!!!! åhhhh.
det gör att jag inte lika mycket känner för att städa mitt rum, om jag nu i ärlighetens namn någonsin gör det?
det ser inte klokt ut, tycker till och med jag, då kan ni ju tänka er vad bland annat min mamma tycker?
jaja, jag planerar att förtränga det en liten stund till iallafall..
dom andra har åkt iväg på kalas, som jag inte kunnde följa med på pågrund att jag var på dramat, så det är bara jag och jordan hemma. och jordan gör sina "läxor" haha /slash/ går runt och fixar med sin garderob uppe på rummet.
så praktiskt taget så är jag nästan ensam hemma, jag har inte hunnit med att äta något annat en mellanmål idag så jag ska nog laga mat.
MOHAHA,,, nu kan ingen/inget stoppa mig.
(i flera bemärkelser)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0