hhhhhhhhhhhhheeeeeeeejjjjjjjjjjjjj

BEJBIES !!!!!
i´m home ;)
som ni säkert kunnde lista ut så funkade internetet på hotellet i lanzarote inte.
och jag ber så hemskt mycket om ursäkt, dom senaste dagarna har jag faktiskt haft lite halvt panik för att jag inte har skrivit något. men med 21 obesvarade mail,så är jag back on track.
och det är mindre en 1 månad tills jag och fillan åker till usa, hennes första ord när vi träffades när jag kom hem klockan 23 i går kväll va.
- hhhhheeeejjjj, åååhhh naaaooommmiii, neeegggeerrr, shit vad brun du har blivit.
själv tycker jag inte att jag har blivit så brun alls.
men nu är jag hemma och ska äta frukost, har inte ätit något sen den halva snuskiga flygplans maten igår.
sen så ska jag svara på mail/frågor, städa på kontoret och ta igen lite skolarbete.
och självklart kommer jag att gottgöra er med att uppdatera er så bra som möjligt här,
vi hörs ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0