söndag

GOD MORGON SUNSHINES !
idag så lyser där emot inte solen, tråkigt, det var ju så härligt igår.
jag hade tänkt mig en dag på stan i ballerina skor,kofta,lite städning och kanske en fika på någon uteservering.
men nejnej, det blir förmodligen bio med min brotha & sistah istället.
i taket lyser stjärnorna har vi nog kompromissat fram till nu iallafall.
åh,btw så ser det ut som att det kommer att bli en the bloody swedes reunion på påsklovet,
hoppashoppashoppas att det går vägen nu bara, det skulle ju vara för härligt.
förövrigt så har jag just lyckats spilla ner min fina torquay tjocktröja med oboy, nämnde jag att jag har blivit expert på att spilla ner mina kläder?
hahah, jag behöver nog getting started.
jag hoppas att ni mår bra och gör något speciellt idag.
testa något nytt, övervinn en räddsla eller prata ut om något som behöver pratas ut om!



Kommentarer
Postat av: malin

det är så himla härligt att våren är här nu!

Jag har en fråga, när du var på språkresa i Torquay, pratade du svenska med dina kompisar, eller pratade ni engelska?(:

2009-04-06 @ 10:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0