torsdag

it sucks so bad att the bloody swedes träffas i helsingborg idag och jag är inte där.
men det får banne mig bli någon annan gång.
som kontrast till det så tänkte jag åka in och städa idag, så skönt att slippa tänka på det i helgen och jag har tid över.
och byta mina skor, eller aa, det blir ju inte mina, men goingarna ska bytas iallafall.
men en sak som får det att kännas lite mer okej förutom att pengarna behöver gå åt till annat är att nästa månad så är jag och fillepille i usa, YES!!
kolla under kategorin inför usa och få en liten reminder.
kul att det har kommit lite nya läsare hit, jag kanske får ta och köra en presentation, jag hoppas verkligen att ni hittar något att stanna för här. som alltid så är all kritik, posetiv som negativ välkommen och förslag på saker som kan förbättras likaså.
okej, nu låter det som att resten av familjen äter frukost så jag ska nog joina dom, men jag har tänkt att lägga upp mycket bilder på bloggen idag.,
vi hörs ;*


ps. jordan, du har så feeeeeelllll.

Kommentarer
Postat av: malin

tråkigt att du inte kunde träffa dom idag, men det blir säkert någonannan gång igen! :)

Är riktigt avundsjuk på dig som ska åka till USA!

2009-04-09 @ 11:14:23
Postat av: Jordan.

Du ska få en liten 'reminder' om att du har snott min "kärlek" på slutet! HA-HA! ;)

2009-04-09 @ 18:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0