måndag

jag åkte till stan med jordan och fyndade en svart ribbad farfars tröja för 37 kr - katching *
det slutade att vi satt med 7elevens cafe cooler - en klassiker, i solen, oh sweet life.
under dagen har jag också hunnit med att äta sushi och gå en promenad.
just nu ligger jag i jáels säng i hennes och jordans rum och daniel sitter mitt emot och försöker komma på en bra kärleksdikt. han blev nämligen lite halv kär i huvudpersonen i filmen vi såg igår, i taket lyser stjärnorna.
hahaha, helt konstigt, han pratar om henne hela tiden,,, nästan ;)
jag har lovat att när han kommer på en tillräckligt bra så ska jag publicera den, så håll ut!
det kanske går något bra på tv också, det känner jag för, att kolla på något bra på tv.
eller sy, men det lutar mer åt det första alternativet ;)
hahha, see ya ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0