tisdag

jag har så ont in huvudet, alltså verkligen, igen, det var några dagar sen sist.
men nu sitter jag här och det känns som att någon kramar ihop min hjärna som en liten stressboll.
det kanske blir en dag inne idag efter som att solen inte lyser och jag egentligen inte har något som måste göras.
men det ska väl finnas en dag för det också.?
imorgon blir det andra bullar där emot, då ska jag befinna mig på drama klockan 9:30, det ska bli roligt och mysigt.
sen när jag är klar så ska jag gå ner och möta bästa rebecka som jag inte har träffat sen i julas (!).
det är synd att man inte träffar vissa personer oftare, när man har så otroligt kul tillsammans.
men idag då, jag känner för att vara ensam med några nya tidningar, en stor soffa, massa kuddar och filtar, en bra film och en ben&jerrys.
eventuellt något varmt att dricka.
om jag får gissa så kommer min dag inte ens likna det, hahah, nejnej.
nämen gud, jag vet inte, jag kanske slår till och är riktigt kreativ.
kanske skriver, målar en tavla eller något annat.
nu kom det precis upp en grej som måste skrivas, så problem solved.
tjingeling så länge ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0