vem kan stoppa mig nu jag bara rullar fram

jag har precis ätit världens maffigaste middag och känner mig lite halvt gravid sådär.
jag åkte iallafall in och städade idag, så skönt att ha det avklarat, också bytte jag skorna, buhu.
men jag köpte en ny mascara, vi får väl se hur bra den är imorgon när jag testar den.
imorgon hoppas jag på att det blir en väldigt solig dag så att man kan sitta ute, eller ligga och sola för den delen.
på kvällen ska jag träffa gggirlsen och sova hos fillepille, har saknat dom, vi brukar ju träffas i stort sätt varje dag annars.
några andra girls som där emot träffas just nu utan mig är tbs, mitt underbara gäng från torquay.
här om veckan så kollade jag igenom lite bilder och fick verkligen ont i magen för att jag saknade dom så mycket.
men vi får träffas i sommar också, det tiden jag är hemma.
det är helt sjukt, efter lanzarote nästa vecka så är jag hemma i ca 3-4 veckor innan jag åker till usa med fillan och sen så är det ju fullrulle. jag tycker att det ska bli riktigt kul, jag tänkte berätta mer grundligt om vad jag ger mig ut på i sommar egentligen någon dag, jag fattar att det kan verka helt förvirrande för er som inte har läst bloggen förut.
nu ska jag nog rulla ner och göra dom andra sällskap,,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0