gummistövlar

okej, det kanske inte riktigt är dags än att traska runt i gummistövlar, även om svensksommar har sin del av regn.
men till hösten så är det allt bra skönt att slänga på sig när det regnar eller när det behövs, det kan vara riktigt coolt också. det kanske är dags att inför skaffa sig ett par?
mina gamla gula viking med snörning var allt bra mysiga men dom är för små nu.
det finns ju en hel uppsjö att stövlar, dessa nedanför kanske inte riktigt hör till dom mest klassiska, men vad gör det? ;)




dinsko,299 kr


lindex,299 kr


hunter, ca 1000 kr

Kommentarer
Postat av: Moa

Sådana gummistövlar har jag. Fast jag köpte mina nere på stan på L&L där det fanns sådana mörkblåa med vita prickar på. Precis sådana har jag!:D

2009-08-28 @ 18:27:55
URL: http://ef.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0