lördag

tjenare grabbar!
hoppade ur sängen vid halv ett och åt sallad och glass till frukost klockan 3, för att kompensera varanndra liksom, haha ;)
resten av huset åkte till en sjö så jag hade poolen och resten av tomten för mig själv.
skit bra att alla var så jäkla dåliga på att svara i sina telefoner idag då, haha, den enda som svarade befann sig i skåne och the girls var upptagna hela gänget. så jag fick ligga själv på altanen i solen, lyssna på hög musik ur högtalaren och simma lite i poolen när det blev för varmt - även om det hade varit perfekt med lite sällskap av goa människor så var det faktiskt skönt att vara själv, känns som att det var ett tag sen jag var det nu.
en sak där emot som inte är kul är att sova ensam i min nya stora säng, jag kan liksom rulla över 3 gånger innan jag kommer till väggen, det känns så oändlig. hahah, jag får bulla upp med kuddar så att den blir lite mindre.
för tillfället så känner jag mig lite sådär halv pigg och har precis tagit en tablett som är dubbelt så stark som ibumetin, det börjar sticka i fingrarna men det är nog ingen fara, nejrå, det ska nog gå bra.
kvällen kommer antagligen fortsätta i dagens anda, ensamt också, känns som att det behövs lite faktiskt, so i think thats how it´s going to be ladies and gents.

vogueus0920049ig.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0