mini update

sämt uppdatering ever.
så jag tänkte uppdatera er lite:
-
våran utbyggnad håller på att bli mer klar, och om jag inte har skrivit något om det så flyttar jag och jordan ut till det ombyggda garaget om någon månad, jag ska ha en walk in closet, ofcourse ;)
- kollade lite på den där filippa bark och döden igår, den var inte rolig som hon brukar vara, jag hade inte kunnat beskriva det bättre själv, det satte igång lite tankar i huvudet, vaknade runt klockan 03 :00av att jag fortfarande låg med kläderna på och att 9 crimes fortfarande gick på repeat.
- idag skulle jag vara med jennifer men jag får inte tag på henne, imorgons planer är också kind of sabbade.
- topshop har väldigt fina höst plagg, särskilt 2 klänningar och några toppar som är extremt välkommna.

på torsdag börjar skolan, wooohhhooo.
nu vet jag inte vad jag ska göra, men, ehhja,
vi hörs snart ;)


kalifornien -09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0