naomi feat the schaffner´s



min lovely värdfamilj, ;)

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Hej, jag ska åka på språkresa nästa sommar men vet inte om jag ska välja Kalifornien eller nånstans i England typ Torquay (eller hur det stavas). Vilket ställe/land tycker du var roligast att besöka? Vilket skulle du rekomendera att åka på som språkresa?

2009-08-02 @ 18:53:25
URL: http://sigridlinnea.blogg.se/
Postat av: Alexandra

hej! jag ska på språkresa nästa sommar och undrar lite saker. vilket ställe av dem som du har varit på tyckte du mest om? :) fanns det mycket söta killar? var fanns det bäst möjligheter till att festa? :) snälla skriv till min mail!

2009-11-07 @ 22:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0