peanutbutter&jelly time

idag är en sån där dag som går väldigt mycket upp och ner.
försöka vakna tidigare men släppade mig upp vid 12 iallafall, om en vecka börjar skolan så jag får faktiskt ta och skärpa mig, höh. sen så gick jag iallafall ner till köket och gjorde peanutbutter&jelly sandwishes åt mina bröder.
dom var lite fega i början men det slutade med att dom åt 4 var, haha.
jag fick dom några gånger i veckan till lunch i kalifornien och även om dom kanske inte är världens godaste så är det usa för mig.
gick ut och satte mig på balkongen och läste lite av den senaste glamour, sparar lite till ikväll, haha.
och oooommmmggg jag älskar höstens mode alltså, det sårar mig djupt att jag inte har kvar mitt extra jobb kan jag ju säga, aouch. men nu är det sommar och det är faktiskt fint väder idag så ut och njut!
jag har inga som helst planer idag, det var ju ett tag sen så det känns väldigt konstigt, haha, får se vad som händer.
ha en bra fredag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0