söndag

god morgon i efterskott.

idag fyller mamma och maximilian år, den bästa födelsedags presenten hon någonsin har fått säger hon.
det är väl det som händer typ, passar mig ganska bra för jag känner mig väldigt lat idag. haha.
vill att det ska bli mörkt och regnigt fort så att jag kan bulla upp mig i soffan och kolla på en film.
hahah, kanske några utländska mode tidningar också, sen lär du inte höra ett knyst från mig på hela kvällen.
prrooommmiiisssee.
jag har börjat tänka på julklappar också, lite för tidigt så jag försöker skjuta undan dom tankarna.
och vad vi ska hitta på till lilla korven när hon fyller år, haha, måste fundera på det här alltså ;)
vad händer för er idag då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0