frågor & svar

1. hur länge var du i usa
2. hur mycket kostade din resa med allt inkluderat, resa, boende, mat, skola och allt?
3. hur mycket fickpengar har du med dig?
svar -
jag var i kalifornien i 4 veckor.
språkresor varierar ganska mycket i pris dom billigaste börjar på 10 000 och upp till 30 000, just usa resorna ligger i den övre pris klassen.
fick pengar hade jag med mig ca 9 tusen men kom hem med ett par tusen, så jag gjorde inte av med allt.

resan till ohio, var dt en språkresa?
svar -
nope, det var ingen språkresa utan jag åkte med en kompis och hälsade på en familj hon känner i en månad.

skulle du kunna klargöra i ett inlägg om alla dina resor du gjort?
svar - (alla språkresor med ef)
- malta, st pauls bay språkresa
- england, torquay, språkresa
- ohio, toledo, med en kompis och hälsade på bekanta till hennes familj
- usa, kalifornien, språkresa

vad dansar du?
svar -
nu börjar ju snart en ny termin så jag ska lägga upp en ny plan, haha, men förut dansade jag new style,mtv grinding,modern och balett.

Hur mycket pengar hade du med dig till Torquay, och hur mycket handlade du för? Kände du att du behövde spara lite på pengarna?
svar -
jag kände inte att jag behövde spara och det var ju det som var problemet, haha.
i torquay så hade jag med mig runt 6 tusen och det var det jag gjorde av med, inkluderat aktiviteter då alltså.


hej, tkr du att blogg.se är bra? för jag ska göra en blogg, men vet inte om jag ska bli medlem på blogg.se eller devote.se ? men jag är bara 14 år, o man behöver väl vara 15 år för att bli medlem på blogg.se? eller är det typ bara en rekomendation? vad händer om man ändå blir medlem?
svar -
tjenare, blogg.se funkar alldeles utmärkt för mig.
jag var 14 när jag startade min blogg här så det ska inte vara några problem alls.



ligger ju kind of efter med frågorna bejbes, även om alla ni som mailar mig på [email protected] brukar få svar ganska så direkt så ligger det en drös frågor och väntar i arkiviet.
resorna har ju kommit ivägen lite dom senaste 2 månaderna, men nu ska jag försöka dra ihop mig, chansen är ju ett jag missar några, så ni får jätte gärna vara änglar och ställa frågorna igen!


Kommentarer
Postat av: CASSI DA QUEEN<3

dina 9000, räckte dt till aktiviteter? =)

2009-08-05 @ 23:23:27
URL: http://casses.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur var åldersspridningen? om jag är lika gammal som du och åker till england nästa sommar,kommer jag vara äldst då?

2009-08-07 @ 13:30:40
Postat av: Jordan den bäste

yo, vadå jazz, dansade du jazz förra terminen?;ss



:DDDD

2009-08-08 @ 08:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0