tisdag

dudesen har precis dragit hem och nu känns det som att det är läggdags snart.
det har iallafall varit en rolig kväll med människor som är så bra så att jag inte fattar varför i hela friden dom vill vara med mig, men är så fruktansvärt glad för att dom är så att jag inte ifrågasätter det, haha.
innan några av the boys kom först vid 7 tiden så var jag inne med fillepille i stan en sväng.
överaskade henne med en tröja hon ville ha, jag älskar att göra såna grejer, oväntade och personliga, det är så himmla roligt och mysigt.
några timmar senare så blev jag i släpad i poolen och sen så var det pretty much kört för min del, haha, håret var blött och det första doppet var över, så det blev jag oliver och koffe som låg kvar längst.
nu ska jag krypa ner i sängen och försöka reda ut lite av nystanet av tankar som bor i mitt huvud.
godnatt ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0