måndag

heelllooo.
känner mig lite halv pepp sådär, onödiga bråk,ändrade planer och gissade vem som tappade 200 spänn på stan idag om inte självaste naomi herself?
och varför mina kära vänner är det bara jag som lyckas med sånt här?
mysig morgon men syrran på stan var det iallafall, fick med mig några sköna plagg hem som jag visar om jag lyckas hitta mitt minneskort.
 ooojaa, 1000 gången i ordningen jag skriver den meningen?
så när jag kom hem så hoppade jag in i duschen, tänkte på något helt annat och svish sa det, eller aj sa jag.
nu sitter jag här med plåster på knät och jordan kom precis in och sa att det var det värsta hon hade sett.
haha, kanske ska övergå till mina kära veet krämer igen eller vad tycker ni?
jag ska hem till chicken lite senare och har några timmar att slå ihjäl så jag ska ta tag i ett av mina sommarlovs löften - plugga matte.
hoppas att ni har något betydligt roligare planerat för dom följande timmarna den här måndags eftermiddagen så hörs vi senare eller imorgon ;*


Kommentarer
Postat av: Melissa

Hej Naomi. Jag är en 15årig tjej som velat åka på språkresa ända sen jag var 12år. Men min mamma har alltid tyckt jag var för ung. Det håller jag delvis med. Men nu är jag femton, och tycker att det är en bra ålder för att resa iväg själv.

Mamma har också sett på Dr phil och sånt om språkresor som gått helt fel, särskildt med värdsfamiljer. Hur har det gått för dig? Ledarna har väl ändå inte lämnat er alldeles ensamma och gått iväg och supit sig fulla. ..

2009-08-11 @ 20:43:50
URL: http://melissa.blogg.se/
Postat av: Melissa

BTW! de e fel blogg :o min blogg är ... :

mmelissa.webblogg.se

2009-08-11 @ 20:45:23
URL: http://melissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0