lördag

heelluu fellas,
har varit ute och gått motionsspåret runt en sjö med familjen idag, det är väl trevligt att komma ut och och röra på sig?
haha, nää, men det var skönt. sen blev det pizza efter som att vi var tvungna att ta igen dom kalorierna vi hade gjort av med, jag brukar aldrig äta pizza med nu orkade jag inte ställa mig och laga mat medans alla andra åt så det ligger en halv kebab pizza i min mage nu, nu blir ni allt lite sugna va? ;)
och vad tror ni hannele kommer med i en grön påse?
lloovveeellyy, det gick inte att lägga in kortet men jag testar igen imorgon, mhm, mucho bättre än lördagsgodis kan jag ju säga!
sen så drog jag hem till chicken, ungefär en timme senare än planerat, och träffade lite annat folk, som jag kanske inte kännde så jätte bra, men vad gör det alla gånger. måste fixa min kamera, är ju så tråkigt att läsa en blogg utan bilder oftast.
ett av målen för sommaren, träffa och lära känna nya människor, 2 usa resor senare och nya bekantskaper här hemma också så blev det ett av målen som faktiskt uppfylldes.
god natt ;*



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur får man tag på biljetter till ef reunion party. va på språkresa den här sommarn men har inte fått nått mejl från min ledare...vart får man tag på dom? :)

2009-08-23 @ 20:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0