tisdag

hejsan,
det blev visst ingen update igår. åkte hem från chicken, bytte om och drog in för att kolla på konserter på kultur kalaset.
kollade på veronica maggio när det fortfarande lyste lite sol imellan molnen, gick runt halva stan för att hitta en seveneleven med en fungerade café cooler maskin, haha, sååå värt det.
laleh började spela på götaplatsen runt 9 och då satt jag och jordan och åt middag från mcdonalds på trappan.
men vi lyckades knö oss fram och få riktigt bra platser tillslut, laleh var faktiskt grym, mycket sötare,spralligare och bättre än vad jag trodde att hon skulle vara. hennes röst är hur klar och stark som helst, var det någon mer som var där?
får se om det blir någon konsert idag, jag och lisa kanske ska gå på bio, på något sett lovade jag att vi skulle se sommaren med göran,,, haha, what?
jag brukar ha något litet emot svenska komedier, dom 15 minutrarna jag såg av götakanal räckte liksom för det året, höhö. men dom som har sett den säger att den var se värd så jag får väl ge den ett försök, verkar ju faktiskt vara ganska rolig.
nu ska jag försöka äta frukost, känner för en riktigt god frukost, börjar ju sakna våfflorna och yoghurten jag fick dom flesta mornar i kalifornien.
eller starbucks frukost?
det blev mycket starbucks där ett tag alltså, haha, varför har vi inte det i sverige?


Kommentarer
Postat av: Miranda

Hej, jag har några frågor till dig som jag gärna skulle vilja ha svar på.

- Vilket land skulle du åka till om du skulle vilja lära dig mest engelska?

- Jag ska åka på språkresa men jag vet inte vart, helst till England men vart i England ska man åka då?

Bournemouth, Brighton, Hastings, Isle of Wight, Jersey, London, Oxford, Rookesbury, Somerset, Torquay, Weymouth?

Och min mamma vill helst att jag inte ska bo i en sån stor stad som tex London.

Men inte för långt ifrån London heller.

Vart tycker du att man ska bo?

Global? VillageCollege eller kanske CampusVärdfamilj?



Jag undrar också(du som kanske vet) om man bor långt ifrån varandra om man inte vill bo i samma familj?:)



Skulle bli glad om jag skulle få svar.

Kram Miranda

2009-08-12 @ 12:45:31
URL: http://mirandhha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0