lördag

igår var jag med jennifer, bakade kladdkaka och somnade i soffan, haha, som det brukar bli.
tvingade bobban att komma hit med harry potter filmer gjorde vi också. efter fången från azkaban så slutade det med att vi stog och provade kläder och gjode lite planer, höh.
idag däremot blir det ganska lungt, sitter fortfarande i pjamas, haha.
mina girls är borta på olika läger och the boys sitter väl på något tråk lan någonstanns. känns som att den senaste veckan har varit ganska lång fast det har endå gått fort. men om jag tänker på förra lördagen så känns det som att det var någon månad sen. så jag har inte direkta planer.
ska vara tråkig och läsa på i några ämnen, förberedda mig för att franskan börjar på tisdag ;)
en rolig grej är att dansen också börjar den kommade veckan, om jag lyckas få ihop det med schemat och pengar och allt, men det ska nog gå, det är väldigt efterlängtat att gå in i en dansstudio iallafall.
ångrar lite att jag hoppade över förra terminen, men a girl got to do what a girl got to do, haha, mina usa resor får vara värt det.
nu ska jag fortsätta städa och lyssna på hög musik, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0