måndag

nu ska jag städa.
har varit i stan idag, såg en kille från språkresan i torquay, fast jag kom inte på att det var han förens några hundra meter efter. världen är endå liten endå, träffade några svenskar i usa faktiskt, då känns det som att alla från sverige är en stor familj och man frågar hur dom mår och vad dom har gjort, haha, konstigt det där.
stan iallafall, handlade ingenting, inte ens ett par skor, när det är rea och jag och jordan fyndar saker för 30 spänn. folk runt omkring mig börjar väl undra om jag är sjuk eller något, själv börjar jag undra om jag börjar bli frisk ;)
haha.
igår så var jag med jennifer, sen så gick hon hem och jag gick till lisa och sov där.
jag skrev ett inlägg igår men jag glömmde att posta det, finemang hörudu.
jag är lite sur på vädret, det är mysigt när det regnar, men inte varje dag på sommaren.
anyways, mer film kollar man ju på iallafall, ikväll blir det nog i love you man med the family.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0