äääääähhhh

okej,

idag är en sån dag då man känner att man inte riktigt funkar. fulast i hela världen,tjocka armar,äckligt hår... you know the drill. men sånt ska vi inte prata om, för det är så himmla dubbelt sånt där för mig.
om någon av mina vänner säger sånt om sig själv så fattar jag inte vad dom pratar om, whhooottt liksom?
och jag tycker att det är så tråkigt när, särskilt unga tjejer, att det är en sån där självklar grej att man har dåligt självförtroende liksom.
varenda bra och fin kommentar man får på bilddagboken ska besvaras med - nej, men du är gumman.
automatiskt så dissar man sig själv. och jag tror inte att det är så för alla. jag tror inte att alla som skriver att dom tycker att dom är fula faktiskt tycker att dom är fula. men det skriver man ju inte, för det är oförskämt.
och nu snackar jag inte att alla ska gå runt och säga "jag är vackrast i hela världen, you know you love me" á la kissie typ, men för guds skull klanka inte ner på er själva.
för det gör faktiskt inte att folk ser er som snyggare.
och nej, jag är verkligen inte rätt person att säga det här, vet inte hur mångamånga gånger jag har kännt mig helt förstörd,otillräcklig och ensam bara för att jag inte gillar det jag ser i spegeln, sen så har det med en hel massa andra saker också att göra men det ska vi inte gå in på.

MIN POÄNG ÄR;
jag vet faktiskt inte riktigt vad min poäng är, är väl lika osammanhängande och spretig som jag brukar vara.
kanske raderar det här sen för jag fick ju inget vettigt ur mig, haha, gggguuuuddddd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0