Kära Farmor....eeh tomten menar jag

Tjenare! Naomis Ninjasyster här. Har fått tillåtelse att lägga upp min önskelista här! Främst till Farmor och K-Å men om ni andra känner att ni vill ge mig en julklapp, för att jag är så grym. Känn (wut?) er fria!


Grymt snygg klocka! Finns på knokk.se i fleeeera olika färger, jag tkr om alla färger men det blev en bild på den gröna! Finns att köpa på Stuk och kostar 199 spänn såg jag på hemsidan :)

Jätte fin oversizetröj/klänning från Monki 200 kr. (:

Annan väldigt fin 'grej' från Monki, 300kr. Det finns en annan väldigt nice jeans skjorta på Gina Tricot som jag inte hittade på internet, den har knappar hela vägen och är mörkare i färgen, har för mig att den kostar 249 (:


Farfars tröjor! Hittade inte något jätte bra exempel för jag vet inte riktigt vart man kan hitta såna, men denna är också fin (:
Från Gina Tricot 149 spänn.

Coola skjortor! Denna kommer från bikbok och kostar 299, önskar mig flanellskjortor också, vet att det finns fina på Dressman för 149 kronor. :D


Paljettdatorfördral från Ordning & Reda, (dessa är endast för mac har jag för mig, min är en 13 tum) 299kr.

Coola leggings för övrigt! Dom här är grymt snygga, har ett par blåa, dom finns i lila, svart och vinröda på bikbok för 149 kronor. Men coola leggings önskar jag mig! :D

Ett till exempel, lackleggings från gina tricot för samma pris som dom förra, H&M har jag för mig har paljettleggings för 149 spänn, bra mkt billigare än dom andra som kostar typ 400, 400 är ovärt. Dom önskar jag mig inte (;

Jag är ganska klar nu tror jag! Garn önskar jag mig också, tjockt garn :D Annars kan jag inte komma att tänka på något annat just nu :)

God Juuuuul!;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0