lördag

varit i stan och kirrat de mesta av julklapparna, har jordan,rebecka och jennifer kvar. sen så är jag all set!
så jag och jordan har sprungit runt och slagit våra kloka huvuden ihop, haha.
trots att jag har nono på att köpa grejer till mig själv, så slog jag till på två smycken som var på rea inne på JC.
ni får se dom snarast ;)

det kom faktiskt lite snö mitt i allt, men det slutade såklart och det ligger minimalt lite på marken. jag som vill att det ska komma mycket snö, det blir lite julstämmning då. och så länge man inte behöver vara ute och gå i det så är det ju underbart. haha, jag är typ alltid den som lyckas rammla så det ser ut som att jag har kissat på mig bak ifrån sen i skolan, haha.

egentligen så hade jag nada planerat ikväll, tänkte passa på att skriva på teknik arbetet, vi har så löjligt lite tid på oss och det här betyget sitter kvar på vårterminen. men chicken ringde precis när jag skulle betala inne på h&m (rycker till lika mycket varje gång det börjar vibrera i fickan på mig, HAHA) och frågade om jag inte ville svänga dit istället. sååå, så blir det.
men först ska jag äta mat och göra något ut mitt hår som börjar likna ett fågelbo.
vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0