lördag

hola hola,

vaknade tidigt imorse och hade lite halvt ångest för att jag har så mycket att plugga till nästa vecka.
ush, fattar inte hur jag ska hinna med allt, det käns inte inte inte bra.
massa prov,inlämningar,öppna hus,extra drama,födelsedagar,julklappar,betygssnack och mitt i allt så ska man räcka till. huuuuhhh.
egentligen så borde jag väl sitta inne hela dagen och börja ta tag i hela skolgrejen, få högen att minska lite tills imorgon, då är det plugg hela dagen som gäller.
men jag orkar inte, haha, inte lördag också liksom!
ska ta ninja kort med fröken ostboll först,träffa babe förmodligen och sen rulla hem till limpan och baka pepparkakor, hah, eller vad vi nu ska göra, brukar ju nämligen inte bli så planerat som man har tänkt att det ska bli, hoho. och så borde jag tråk städa lite, hehe.
linn visade mig spelat crazy taxi igår på facebook och jag är hooked alltså, så jäkla irriterande.
vi hörs, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0