onsdag

sitter uppkrypen i fotöljen, grått utomhus,tända ljus, alicia keys är så svagt, ååhh.
så kommer mina bröder och dundrar på wii, hhaha, här förstör man the moment,,,
plusgymnasiet verkade prima ballerina, någon som går där eller känner någon som gör det, och vet hur det är?
stylist linjen är jag inne på, det är ju sånt jag vill göra.
det blir nog mitt första val, måste ju komma på ett andra och tredje val också, tricky, very tricky...
haha, jag älskar att jag typ citerar bridget jones hela tiden utan att någon tänker på det, haha.
nu ska jag gå och vara lite barnvakt, sen plugga till det sista provet för året imorgon,
hur skönt är det inte att tänka så!?
åååhhh



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0