söndag

04:03 kollade på klockan sista gången för dagen,
11:58 vaknade
12:30 jag och linn pallrade oss upp,åt  och lyssnade på julmusik
14:00 linn left the house och jag bakade pepparkakor med david.

och nu sitter jag i soffan och kollar på mtv, haha, high life (Y)
men det är ju söndag, då kan man komma undan med sånt här.
igår så var jag hemma hos chicken med linn och pontus. ibörjan gick det inte så bra i wii spelandet men sen, ojojoj, ni skulle sätt porres min när jag ägde honom totalt i pingis och fäktning,
revansh säger jag bara ;)

fillepille,chicken och linn kommer hit lite senare och vi ska fira linns födelsedag 2 månader försent (hehe), vet inte riktigt planen än. förutom att vi ska vara här och att de kanske blir ett sleepover.
doonnn´´ttt kkknnnoooww, jag måste iallafall städa lite hur som helst, och skriva dikter till svenskan. och egentligen skriva på tekniken också, men jag orkar inte haha. kan inte skolan strunta i alla arbeten sista veckan? goooddd ;O


Kommentarer
Postat av: Jordan den bäste

PORRE?

wtf? skumaste smeknamnet ëvah

vill inte ens veta förklaringen till det...

Kan jag lägga ut min önskelista sen allar?`

Klemzzzz

2009-12-14 @ 18:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0