söndag

igår var jag på liseberg, det var sååååå kallt va. huh, brukar det vara så här kallt i sverige?
jag som inte ens har en vinterjacka liksom! har ni handlat alla julklappar än?
det har nämligen inte jag, drömmde inatt om att mina pengar var slut, och om chinchillor (stavning?) haha, tror att jag ska fixa det sista imorgon med julklapparna. eller tror,, jag måste fixa det sista imorgon, senast. och idag känns inte riktigt som ett alternativ. det är söndag, linn ligger och snarkar i min säng, mitt rum ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig och ikväll så är det mini julafton med the girls som gäller.
och jag är hungrig, måste hitta mina huvudvärks tabletter, kuuuullll.
och vet ni vad jag märkte när jag kollade mig själv i spegeln när jag krånglade mig ur sängen imorgon, (alltså jag sover alltid innerst, inte det lättaste att ta sig ut smidigt liksom), jag har ett jack i pannan!? typ 1 och en halv cm långt, och hur hamnade det där är ju frågan?
måste fråga limpan när hon vaknar, haha.
jaja, jag ska fuska med att ta en macka nu, får ju vänta tills sömntutan går upp med resten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0